Rengiame projektus Užimtumo tarnybai
Rengiame projektus Užimtumo tarnybai
Mes padėsime gauti paramą Jūsų verslui
Parama verslo kūrimui
Rengiame projektus Užimtumo tarnybai (PVK). Teikiame asmenines konsultacijas dėl paraiškos pildymo, įmonės atidarymo, viešųjų pirkimų organizavimo ir kt.
Mūsų tikslas
Skatinti užimtumą Lietuvoje įgyvendinant paramos verslo kūrimui projektus naujam verslui.
Mūsų misija
Dalintis savo žiniomis bei sukaupta patirtimi, kad kuo daugiau verslių žmonių sužinotų apie šią galimybę.
Mūsų vertybės
Atsakingumas, bendrų tikslų siekimas, visiškas atsidavimas ir meilė savo darbui!
01.
Konsultuojame
Prieš rengiant projekto dokumentus tiksliai išsiaiškiname Jūsų poreikį, aptariame įgyvendinimo procesą ir prisiimamus įsipareigojimus.
02.
Vertiname
Įvertinsime galimybę gauti paramą, apskaičiuojame paramos sumą, esant poreikiui sudarome individualų planą, kaip pasiruošti kitam atrankos etapui.
03.
Rengiame dokumentus
Rūpinamės projekto įgyvendinimu nuo paraiškos pateikimo iki pilno darbo vietos įsteigimo, kol įsisavinama visa paramos suma.
04.
Rengiame seminarus
Rengiame paramos verlo kūrimui paraiškų rengimo seminarus, kuriuose gausite visą reikalingą informaciją ir dokumentų paketą.
05.
Siūlome projektų pavyzdžius
Siūlome patvirtintų projektų pavyzdžius, kurių pagalba galėsite savarankiškai pasirengti atrankai pagal savo pasirinktą profesiją ir verslo modelį.
06.
Padedame visuose etapuose
Teikiame asmenines konsultacijas paraiškos teikimo metu ir vėlesniuose projekto įgyvendinimo etapuose, kai dokumentus rengiate savarankiškai.
Kodėl mes?
Su mumis viso projekto metu jausitės užtikrintai, todėl galėsite nevaržomai planuoti savo verslą.
Dalyvausime su Jumis atrankose tol, kol gausite finansavimą. Galutinis atsiskaitymas mokamas tik sėkmės atveju pilnai įsisavinus paramos sumą. Visus 3 metus administruosime Jūsų projektą.
Atsiskaitymas su mumis yra išskaidytas į tris dalis, todėl Jums nereikės iš karto mokėti visos sumos.
Konsultuojame nuotoliniu būdu, teikiame elektroninius dokumentus, patys bendraujame su Užimtumo tarnybos specialistais, valdome aktualią informaciją.
Administruojame projekto įgyvendinimą, tvarkome pirkimų dokumentaciją, teikiame dokumentus VĮ Registrų centrui, rengiame pažymas, įsakymus, sutvarkome visas reikalingas deklaracijas ir kt.
Esant poreikiui padedame įsteigti įmonę, atsidaryti banko sąskaitą, suteikiame įmonės registracijos adresą, priskiriame apskaitą tvarkantį specialistą, bendradarbiaujame su draudimo brokeriais, bankais ir kt.
Jeigu nuspręsite atrankoje dalyvauti savarankiškai, mes Jums padėsime tinkamai pasiruošti atrankai. Organizuojame paramos verslo kūrimui atrankos dokumentų teikimo seminarus, teikiame asmenines konsultacijas, siūlome patvirtintų projektų pavyzdžius.
Dokumentų PVK atrankai rengimas
Kaina iš viso: 5 % + PVM skaičiuojant nuo patvirtintos paramos sumos (galutinis mokėjimas tik po paraiškos patvirtinimo gavus Užimtumo tarnybos kvietimą dalyvauti gynime). Visais atvejais plano kaina vienai darbo vietai ne mažesnė nei 950 Eur + PVM.
Pirminė konsultacija įskaičiuota į bendrą projekto kainą.
- Paraiškos parengimas;
- Pagalba išsirenkant tinkamas finansuoti priemones;
- Paraiškos parengimas;
- Technologinio darbo proceso aprašymas;
- Numatytų vykdyti pareigų aprašymas;
- Prioritetų pagrindimas;
- Paraiškos tikslinimas, jeigu reikalauja Užimtumo tarnyba;
- Konsultacijos atrankos dalyvavimo metu.
Atlikimo trukmė: iki 10 d. d.
Pilnas PVK projekto įgyvendinimas
Kaina iš viso: 10 % + PVM skaičiuojant nuo patvirtintos paramos sumos (galutinis mokėjimas tik po visos paramos sumos įsisavinimo pilnai įgyvendinus projektą). Visais atvejais plano kaina vienai darbo vietai ne mažesnė nei 1950 Eur + PVM.
Pirminė konsultacija įskaičiuota į bendrą projekto kainą.
- Paraiškos parengimas;
- Pagalba išsirenkant tinkamas finansuoti priemones;
- Paraiškos parengimas;
- Technologinio darbo proceso aprašymas;
- Numatytų vykdyti pareigų aprašymas;
- Prioritetų pagrindimas;
- Paraiškos tikslinimas, jeigu reikalauja Užimtumo tarnyba;
- Pagalba pasiruošiant paraiškos gynimui;
- Konsultacijos viso projektu metu bei proceso kuravimas iki pilno darbo vietos įsteigimo;
- Įmonės atidarymas, dokumentacijos parengimas;
- Juridinio asmens anketos užpildymas ir pagalba atidarant verslo sąskaitą banke;
- Patalpų panaudos sutarties parengimas ir pagalba įregistruojant VĮ Registrų centre;
- Pirkimų organizavimas ir dokumentacijos parengimas bei ataskaitų sutvarkymas pagal Subsidijų gavėjų, nesančių perkančiosiomis organizacijomis pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, prekių, paslaugų ar darbų pirkimo taisykles;
- Įmonės įsakymų rengimas;
- Deklaracijų pildymas, pagal Užimtumo tarnybos reikalavimus;
- Pažymų sudarymas ir kt.;
- Veiklos ataskaitų, reikalingų pranešimų bei kitų prašymų paruošimas;
- Projekto administravimas visus 3 metus.
Atlikimo trukmė: dokumentai atrankai iki 10 d. d., viso iki 10 mėn.
Dalyvausite atrankoje savarankiškai?
Apsilankykite mūsų el. parduotuvėje ir įsigykite projektų pavyzdžių, gaukite asmeninę konsultaciją savo projektui!